poniedziałek, 5 maja 2014

Organizacyjnie.

W A Ż N E 
Królik słucha głosu ludu i postanawia zmienić szablon z powodu przezroczystego tła, utrudniającego czytanie (muszę to przyznać).
Więc, proszę KAŻDEGO o opinię- w końcu to Wy jesteście ludem ;)
Szablon 1 lub Szablon 2
Piszcie w komentarzach: 1 czy 2.
Dziękuję za wszystkie opinie i uwagę o tle- ta osoba już wie :D
Rozdział jest w trakcie pisania, powinien się pojawić w tym tygodniu ♡
Ahoj.
Króliś
()_()
(._.)
(><)
  --
*te cudowne szablony pochodzą z Szablonownicy ^^

9 komentarzy:

  1. 2 . Nie wiem czemu, jakoś bardziej przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szablon chyba lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są piękne, ale według mnie ten nr.2 jest tak bardziej... no nie wiem, urzekający? Po prostu... po prostu... mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Zostawiłabym ten, który jest, minimalnie zmieniając tło :)
    Ale jeśli nie ma takiej opcji to 2.
    _
    Króliku, dawno Cię u mnie nie było, a liczę się z Twoim zdaniem, więc zapraszam: http://ignis-vitae.blogspot.com/ i od razu mówię, że jutro nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Ewą Pałetko :)
    Doskonały charakter ma ten szablon i moim zdaniem bardzo pasuje do opowiadania!
    Jezuuuuuuuu! Jak oficjalnie wyszło :P
    Jeśli nie masz możliwości, to także wybieram 2.
    I zapraszam do mnie, na nowy rozdział ;) http://jesteminnanazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie jak kotlet i powoduje uśmiech na moim ryjku ^^
Zarówno pochwały jak i krytyka mile widziane :)