piątek, 20 czerwca 2014

LBA.

Witajcie!
Zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Award) przez Nieoficjalną *dzięki :D*
Zazwyczaj nie przyjmuję nominacji, ale zrobiłam wyjątek ^^

PYTANIA OD NIEOFICJALNEJ
1. Od kiedy zajmujesz się pisaniem?
O Matko. Od dawna dość. XD Zaczęło się od słynnej szósteczki z polaka, od nauczycielki, która nigdy takowych nie daje. Maxymalnie mnie to zmotywowało i powoli przychodziły kolejne pomysły na opowiadania. Zazwyczaj pisałam koło 10 zdań, a po przeczytaniu stwierdzałam, że to bez sensu. XD
Porządnie zabrałam się dopiero przy Ocalonych, starym opowiadaniu, moim pierwszym. Ludziom się spodobało, a im większa motywacja, tym większy zapał. Jednak pomysłów do Ocalonych zabrakło i tak powstała Śmiertelna, która trwa do tej pory i nie zamierzam z nią kończyć, bo mam wrażenie, że zyskała duże poparcie wśród ludu. =^____^=
I teraz zorientowałam się, że tyle napisałam, a odpowiedzi dalej nie ma. Hm. Myślę, że tak od stycznia 2014. Bo w moje urodziny (4 stycznia, mwahahhah) blog już chyba był, tak.
2. Co nakłoniło cię do założenia bloga?
Więc, musieliśmy założyć bloga na komputerowych zajęciach dodatkowych. To założyłam jakiegoś byle jakiego, a kiedy zobaczyłam, że to fajne, brnęłam dalej. Kiedy zaczęłam pisać, pomyślałam: "A czemu by nie podzielić się tym z ludźmi?". I taa daa!
3. Masz jakąś ulubioną książkę?
Serie, tylko serie! Igrzyska Śmierci i Szeptem!  Chociaż jeśli miałabym wybierać, to wolę Szeptem ♥ Dochodziły by jeszcze serie mang, ale to już nikt by nie wiedział, o co chodzi. XD
4. Czy oprócz tego, masz inne blogi? (Jeśli tak, podaj link :3)
Aktualnie ten i Śmiertelną ( http://smiertelnamysl.blogspot.com/ ), która jednak dobiega końca :3
Oczywiście cały czas mam nowe pomysły *aktualnie jeden taki fajny!*, ale powstrzymuję się chwilowo od ich realizacji, bo mogłabym nie wyrobić.
5. Ile blogów czytasz?
Duuuużo. XD
6. Skąd bierzesz wenę?
Z wszystkiego, dosłownie! Czasem jakoś sama przyjdzie, a czasem leń mnie bierze i tyle po pisaniu!
7. Jakie masz zwierzątko/zwierzątka?
Siebie! XD  I młodszą siostrę. ^^
8. Jak masz na imię? (tak wiesz, na prawdę XD)
Terycja Bunnimea Nyrosius, w skrócie teabunny, a jeszcze lepiej; Króliczek!
A jeśli chodzi o nick do prawdziwego życia, to Patrycja, Pati, Patka, Patysia, Patak, Tyśka! =^____^=
9. Ulubiony kolor?
Lubię niebieski, czarny, biały, żółty, miętowy i zielony. :D
10. Wierzysz w magiczne stworzenia? (typu: jednorożce, czarodzieje, wampiry itp.)
W sumie to tak. ;)
11. Co myślisz o tych, który komentują twoje rozdziały? C:
Lubię ich! :3
To w sumie zależy, czy tą osobę bardziej znam, czy raczej nie. Ale ogólnie cieszy mnie, gdy ktoś pisze, że go rozśmieszyłam czymś. Ludzke stanowczk za dużo się smucą, a ja chcę wnieść w ich życie iskierkę radości. C:

Nie nominuję nikogo. Jestem leniwa, nie chce mi się i nie każdy lubi pisać to wszystko. ;)
Rozdział już coś drga, ale jakoś mi to nie idzie, więc nie wiem, kiedy będzie :)
Pozdrowionka!
Królik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie jak kotlet i powoduje uśmiech na moim ryjku ^^
Zarówno pochwały jak i krytyka mile widziane :)